Vacature

Boekhouder A-Z

in Roeselare | €2500 - €3500 / maand

Ben jij een ervaren en gepassioneerde accountant met een scherp oog voor cijfers? Wil je jouw expertise inzetten om klanten - van vennootschappen tot eenmanszaken - optimaal te adviseren? Zoek je een job met uitdaging en afwisseling? Dan is deze functie als accountant perfect voor jou!

Klinkt dit als jouw ideale volgende stap? Lees snel verder en ontdek alles over werken als Bonnie consultant.

Jouw nieuwe uitdaging

In je eerste project als accountant A-Z krijg je een breed takenpakket waarin je jouw expertise als accountant optimaal kunt inzetten:

  • Voorbereiden van btw-aangiftes en zorgen voor een vlotte jaarafsluiting
  • Je bent verantwoordelijk voor het beheren en opvolgen van de leveranciersadministratie
  • Maandelijkse boekingen uitvoeren en ondersteunen bij de maandafsluitingen
  • Rapporteren aan de finance manager en helpen bij het opstellen van diepgaande financiële analyses
  • Diverse administratieve taken uitvoeren ter ondersteuning van het boekhoudteam

Wat maakt jou de ideale kandidaat?

Als Bonnie Consultant ben je:

  • Flexibel & Ondernemend: als Bonnie pas je je snel aan & houd je van variatie
  • Leergierig & Nieuwsgierig: je investeert graag in jezelf en grijpt kansen om te groeien
  • 'Consultant zijn' zit in jouw DNA. Je bent attent en checkt spontaan even in bij collega's of klanten, gewoon omdat je dit belangrijk vindt.

Op project als accountant A-Z herken je jezelf in onderstaande zaken:

  • Je hebt bij voorkeur een diploma (graduaat, bachelor, master) in een financiële richting en/of enkele jaren werkervaring binnen een soortgelijke functie
  • Kennis en/of ervaring met btw-wetgeving is een vereiste
  • Je werkt nauwkeurig, beschikt over sterke analytische vaardigheden en hebt een leergierige instelling
  • Naast een perfecte beheersing van het Nederlands, spreek je een woordje Frans? Ideaal!

Over Bonnie

Als consultant bij Bonnie werk je met een vast contract op projectbasis voor verschillende bedrijven. Maar we zoeken meer dan alleen een consultant; we zijn op zoek naar een echte Bonnie. Bonnies houden van afwisseling en zetten graag hun talenten in waar ze het verschil kunnen maken. Je komt terecht in bedrijven die jouw expertise en frisse blik nodig hebben, en je krijgt de kans om jezelf voortdurend te ontwikkelen. De sector en de inhoud van de opdrachten wisselen, maar sluiten altijd aan bij jouw vaardigheden en ambities. Bij Bonnie sta je er nooit alleen voor. Of je nu advies nodig hebt, wilt sparren over een project of gewoon zin hebt in een babbel, ons team staat altijd voor je klaar.

Wat bieden wij jou?

What's in it for you als Bonnie consultant in een administratief project?

  • Aantrekkelijke verloning
  • Loon tussen €2500 - €3500, naargelang jouw ervaring
  • Tal van extralegale voordelen
  • Bedrijfswagen met onbeperkte tankkaart
  • IPhone met abonnement
  • Laptop
  • Maaltijdcheques van €8/dag
  • Netto onkostenvergoeding
  • € 250 ecocheques
  • Eindejaarspremie
  • Dubbel vakantiegeld
  • Hospitalisatieverzekering
  • Individueel opleidingsbudget
  • Meermaals per jaar worden er unieke bedrijfsevenementen georganiseerd (etentjes, petanquen, ...)
  • Filevrije omgeving regio Roeselare

Herken je jezelf in bovenstaande job regio Roeselare? Neem snel contact op en wie weet start jij binnenkort als Bonnie-consultant!

Nu solliciteren
NOQ19112

Vragen over deze job?

Shoot! Stuur me een whatsapp of mail.

Lijkt deze job iets voor jou?

Solliciteer dan nu. Dit is het begin van jouw nieuwe carrière!

Om dit formulier te kunnen versturen moet u het gebruik van technische cookies aanvaarden. Dat kan u hier aanpassen.
Deze cookies worden gebruikt om onderscheid te maken tussen mensen en bots. Bepaalde gegevens, zoals uw IP adres of taal, kunnen hierbij doorgestuurd worden naar Google. Meer info vindt u in onze cookieverklaring.

Ontdek
onze verhalen

Toch niet helemaal dat?

Geen paniek. Op ieder potje past een dekseltje. Bekijk eens onze andere projecten. Of stel jezelf spontaan voor. We vinden zeker een plaats voor jou.