Vacature

Office Manager

in Waregem | €2300 - €3500 / maand

Ben jij klaar om als Office Manager het verschil te maken in regio Waregem? Bij Bonnie Professionals krijg je als consultant de unieke kans om je vaardigheden in te zetten voor een boeiend en uiteenlopend project. Van het beheren van de supply chain en HR-administratie tot het ondersteunen bij aankoopprocessen en het verzorgen van algemene administratieve verantwoordelijkheden.

Klinkt dit als jouw ideale volgende stap? Lees snel verder en ontdek alles over werken als Bonnie consultant.

De functie inhoud

Hoe ziet jouw dag eruit op jouw eerste project als office Manager regio Waregem?

  • Je optimaliseert de supply chain en zorgt voor een efficiënte stroom van goederen en informatie.
  • HR-administratieve taken, zoals het opvolgen van personeelsdossiers en contracten.
  • Je coördineert aankopen, van het opvragen van offertes tot de levering van goederen.
  • Het beheren van algemene administratieve taken, zoals sitebeheer en reglementaire verplichtingen.
  • Je biedt ondersteuning bij facility management door leveranciers, onderhoud en facilitaire zaken op te volgen.

Het profiel

Als Bonnie Consultant ben je:

  • Flexibel & Ondernemend: als Bonnie pas je je snel aan & houd je van variatie
  • Leergierig & Nieuwsgierig: je investeert graag in jezelf en grijpt kansen om te groeien
  • 'Consultant zijn' zit in jouw DNA. Je bent attent en checkt spontaan even in bij collega's of klanten, gewoon omdat je dit belangrijk vindt

Op project als Office Manager herken je jezelf in onderstaande punten:

  • Je hebt een bachelor- of masterdiploma in een administratieve of technische richting
  • Je hebt minstens 2 jaar werkervaring in een gelijkaardige rol
  • Je bent sterk in multitasking en presteert onder druk
  • Goede kennis van zowel Nederlands als Engels

Over Bonnie

Als consultant bij Bonnie werk je met een vast contract op projectbasis voor verschillende bedrijven. Maar we zoeken meer dan alleen een consultant; we zijn op zoek naar een echte Bonnie. Bonnies houden van afwisseling en zetten graag hun talenten in waar ze het verschil kunnen maken. Je komt terecht in bedrijven die jouw expertise en frisse blik nodig hebben, en je krijgt de kans om jezelf voortdurend te ontwikkelen. De sector en de inhoud van de opdrachten wisselen, maar sluiten altijd aan bij jouw vaardigheden en ambities. Bij Bonnie sta je er nooit alleen voor. Of je nu advies nodig hebt, wilt sparren over een project of gewoon zin hebt in een babbel, ons team staat altijd voor je klaar.

Het aanbod

What's in it for you als Bonnie Consultant in een allround administratief project?

  • Vast contract van onbepaalde duur
  • Een aantrekkelijk brutoloon tussen €2300 - €3500/maand, afhankelijk van jouw ervaring
  • Een bedrijfswagen met tankkaart
  • IPhone met abonnement
  • Maaltijdcheques van €8/dag
  • Netto onkostenvergoeding
  • €250 ecocheques
  • Eindejaarspremie
  • Dubbel vakantiegeld
  • Hospitalisatieverzekering
  • 40 urenstelsel, waardoor je maar liefst 32 verlofdagen hebt!
  • Jaarlijkse opleiding naar keuze
  • Meermaals per jaar unieke bedrijfsevenementen (etentjes, petanquen, ...)

Herken je jezelf in bovenstaande job regio Waregem? Neem snel contact op en wie weet start jij binnenkort als Bonnie-consultant!

Nu solliciteren
NOF19165

Vragen over deze job?

Shoot! Stuur me een whatsapp of mail.

Lijkt deze job iets voor jou?

Solliciteer dan nu. Dit is het begin van jouw nieuwe carrière!

Om dit formulier te kunnen versturen moet u het gebruik van technische cookies aanvaarden. Dat kan u hier aanpassen.
Deze cookies worden gebruikt om onderscheid te maken tussen mensen en bots. Bepaalde gegevens, zoals uw IP adres of taal, kunnen hierbij doorgestuurd worden naar Google. Meer info vindt u in onze cookieverklaring.

Ontdek
onze verhalen

Toch niet helemaal dat?

Geen paniek. Op ieder potje past een dekseltje. Bekijk eens onze andere projecten. Of stel jezelf spontaan voor. We vinden zeker een plaats voor jou.