Vacature

Logistiek Administratief Medewerker

in Assenede | €2300 - €3500 / maand

Ben jij op zoek naar een uitdagende functie als Logistiek Administratief Medewerker? Bij Bonnie Professionals krijg je als consultant de kans om je administratieve vaardigheden in te zetten voor een interessant project bij een dynamisch bedrijf regio Maldegem. Als Logistiek Administratief Medewerker ben jij verantwoordelijk voor het efficiënt verwerken van orders in SAP en ondersteun je het logistieke en aankoopteam in hun dagelijkse taken.

Klinkt dit als jouw ideale volgende stap? Lees snel verder en ontdek alles over werken als Bonnie consultant.

De functie inhoud

In je eerste project als logistiek administratief medewerker in Maldegem krijg je volgend gevarieerd takenpakket:

  • Verwerken van orders in SAP met een hoge mate van nauwkeurigheid.
  • Je werkt nauw samen met het logistieke en aankoopteam.
  • Je biedt administratieve ondersteuning bij diverse logistieke processen en zorgt voor een vlotte administratieve afhandeling.
  • Je ondersteunt bij het beheer van de voorraad, inclusief het controleren van in- en uitgaande goederen.

Het profiel

Als Bonnie Consultant ben je:

  • Flexibel & Ondernemend: als Bonnie pas je je snel aan & houd je van variatie
  • Leergierig & Nieuwsgierig: je investeert graag in jezelf en grijpt kansen om te groeien
  • 'Consultant zijn' zit in jouw DNA. Je bent attent en checkt spontaan even in bij collega's of klanten, gewoon omdat je dit belangrijk vindt.

Op project als logistiek administratief medewerker herken je jezelf in onderstaande punten:

  • Je hebt een bachelor- of masterdiploma in een administratieve of logistieke richting.
  • Je hebt ervaring met SAP en beschikt over de nodige vaardigheden.
  • Nauwkeurigheid en een hands-on werkmentaliteit zijn jouw sterke punten.
  • Je hebt een goede teamspirit en kunt goed samenwerken in een gemengd team.

Over Bonnie

Als consultant bij Bonnie werk je met een vast contract op projectbasis voor verschillende bedrijven. Maar we zoeken meer dan alleen een consultant; we zijn op zoek naar een echte Bonnie. Bonnies houden van afwisseling en zetten graag hun talenten in waar ze het verschil kunnen maken. Je komt terecht in bedrijven die jouw expertise en frisse blik nodig hebben, en je krijgt de kans om jezelf voortdurend te ontwikkelen. De sector en de inhoud van de opdrachten wisselen, maar sluiten altijd aan bij jouw vaardigheden en ambities. Bij Bonnie sta je er nooit alleen voor. Of je nu advies nodig hebt, wilt sparren over een project of gewoon zin hebt in een babbel, ons team staat altijd voor je klaar.

Het aanbod

What's in it for you als Bonnie Consultant in een administratief logistiek project?

  • Vast contract van onbepaalde duur
  • Een aantrekkelijk brutoloon tussen €2300 - €3500/maand, afhankelijk van jouw ervaring
  • Een bedrijfswagen met tankkaart
  • IPhone met abonnement
  • Maaltijdcheques van €8/dag
  • Netto onkostenvergoeding
  • €250 ecocheques
  • Eindejaarspremie
  • Dubbel vakantiegeld
  • Hospitalisatieverzekering
  • 40 urenstelsel, waardoor je maar liefst 32 verlofdagen hebt!
  • Jaarlijkse opleiding naar keuze
  • Meermaals per jaar unieke bedrijfsevenementen (etentjes, petanquen, ...)

Herken je jezelf in bovenstaande job regio Maldegem? Neem snel contact op en wie weet start jij binnenkort als Bonnie-consultant!

Nu solliciteren
NO19216

Vragen over deze job?

Shoot! Stuur me een whatsapp of mail.

Lijkt deze job iets voor jou?

Solliciteer dan nu. Dit is het begin van jouw nieuwe carrière!

Om dit formulier te kunnen versturen moet u het gebruik van technische cookies aanvaarden. Dat kan u hier aanpassen.
Deze cookies worden gebruikt om onderscheid te maken tussen mensen en bots. Bepaalde gegevens, zoals uw IP adres of taal, kunnen hierbij doorgestuurd worden naar Google. Meer info vindt u in onze cookieverklaring.

Ontdek
onze verhalen

Toch niet helemaal dat?

Geen paniek. Op ieder potje past een dekseltje. Bekijk eens onze andere projecten. Of stel jezelf spontaan voor. We vinden zeker een plaats voor jou.