Van administratie tot marketing: Romi haar veelzijdig project als allround administratief bediende

Ik werkte enkele maanden in een bedrijf gespecialiseerd in ramen en deuren als consultant allround administratief bediende.

Mijn taken waren zeer divers. Ik beheerde de algemene mailbox en verzorgde zowel eerste- als tweedelijns telefonie, waarbij ik alle informatie doorspeelde naar de juiste contactpersoon binnen het bedrijf.

Daarnaast was ik verantwoordelijk voor het controleren van aankoopfacturen van leveranciers en onderaannemers, het koppelen van orderbevestigingen en leveringsbonnen aan specifieke projecten, en het afhandelen van premie- en EPB-aanvragen, inclusief het samenstellen van asbuiltdossiers.

Ook sociale interactie maakte deel uit van mijn werk. Ik verwelkomde klanten aan het onthaal, informeerde mijn collega over hun afspraak en bood ondertussen een drankje aan.

Daarnaast nam ik verschillende marketinggerelateerde taken op me. Het bewerken van projectfoto's voor plaatsing op sociale media was een van mijn verantwoordelijkheden.

Dit project bood een enorme leerervaring vanwege de grote variatie aan taken die ik mocht uitvoeren!

Auteur: Romi